ONTDEK HET ARCHETYPE
DE WIJSGEER
De wijsgeer is 1 van de 12 archetypen welke psychologisch zijn onderbouwd door Carl Jung. Wil je echt kloppend beeldmateriaal voor je merk dan helpen de archetypen jou om te ontdekken wat jouw aantrekkingskracht is en hoe deze in beeld te vangen!
Ben jij een wijsgeer?
Ben jij iemand die onderzoekend door het leven gaat, nieuwsgierig en analyserend. Ben jij wijs, kritisch en wordt je gerespecteerd? Geef jij ons het gevoel dat dé waarheid bestaat en geef je ons toegang tot de kennis en informatie die we nodig hebben?
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je een wijsgeer bent!
Wat eeN feeSt en aVontuuR!
Want er zijn al zoveel kleurloze merken. Bijvoorbeeld onder de coaches, met foto's met duinen en blauwgewolkte luchten.
Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt, dat jouw merk een onuitwisbare indruk achterlaat. Op een manier die echt bij jou past. Ontdek met de archetypes wat het karakter is van je merk, wat jouw unieke verhaal is, creëer hier passende content en beeldmateriaal bij en je trekt je droomklanten aan als een magneet...
Met beeld dat klopt wordt je pas echt zichtbaar!
#BeeldDatKlopt... HOE DAN?
Het archetype de wijsgeer laat zich graag op eenzelfde manier in beeld brengen, ontdek hier of de wijsgeer ook klopt voor jou!
STAP 1 - SFEER
Creëer een sfeer waarbij je klant ziet dat jij de kennis bij je draagt die hem of haar verder helpt. Rustige kleuren, wel met donker en licht in het beeld, maar zonder hoog contrast. het mag allemaal wel wat 'zachter' zijn.


STAP 2 - KLEUR
In de huisstijl, op de website en in de fotografie tref je veel grijs, wit en blauw tinten aan. Weinig uitbundig. Zwart staat voor wijsheid en zie je daarom ook terug bij de wijsgeer.
STAP 3 - KLEDING
Verzorgd, strak en zeker niet nonchalant. Een trui met een overhemd eronder, een corduroi of rib broek of pantalon. Niet volledig in pak.

ONTDEKKEN
Ben je benieuwd hoe dat er voor jou uitziet? Bovenstaande stappen zijn een klein onderdeel van het beeldkompas, ga op ontdekking met mij en volg het hele beeldkompas!