ONTDEK HET ARCHETYPE
DE MINNAAR


 

 

 

 

 

 

DE MINNAAR
De minnaar verlangt naar intimiteit en diepgang, is gepassioneerd en kan intens genieten.
 

De minnaar is 1 van de 12 archetypen welke psychologisch zijn onderbouwd door Carl Jung. Wil je echt kloppend beeldmateriaal voor je merk dan helpen de archetypen jou om te ontdekken wat jouw aantrekkingskracht is en hoe deze in beeld te vangen!

Lees hier meer of de 12 archetypen

Ontdek hier welk archetype er in jou schuil gaat!

 
 

Je vindt het Minnaar archetype bijvoorbeeld in de beauty-industrie, de genotsbranche of bij bedrijven die ontmoetingen en relaties faciliteren. Het zijn de merken die ons aandacht geven, ons met passie intens laten genieten en soms een tikkeltje ‘stout’ zijn.

We houden van de Minnaar omdat hij ons door hem geliefd, speciaal en aantrekkelijk voelen. Betoverd en verbonden. Zijn ideale klant verlangt namelijk naar een diepe en persoonlijke connectie en houdt van kwaliteit, luxe en persoonlijke aandacht. De Minnaar trekt zijn klanten dus aan door zich te richten op het individu, door verbonden te zijn, met aandacht, aandacht en nog eens aandacht!

 
 

BELOFTE

volg je passie.

DIEPSTE WENS

lief hebben en geliefd zijn.

 

motto

DanCe BefORe the MuSic iS oveR. Live BeFOre Your liFe iS oVer.

Gave
passie, waardering, verleiding, genieten

Motivatie
met hart en ziel in iets of iemand opgaan, intimiteit

Tone of voice
affectief, warm, met veel bijvoeglijk naamwoorden

Angst
niet genoeg te zijn

Zwakte
Pleasegedrag en jaloezie

 
 
 


WAAROM WIJ VAN DE MINNAAR HOUDEN


Als jij weet waarom we van je houden, kan je daarop inspelen, het gevoel versterken en daarmee makkelijker klanten aantrekken.

Wij houden van de Minnaar omdat hij ons geliefd en aantrekkelijk laat voelen, hij betoverd ons en maakt ons enthousiast. Door hem voelen we ons speciaal, en zeg nou eerlijk, wie wil dat nou niet? Door hem leren we échte schoonheid en kwaliteit te waarderen, hij helpt ons bij de zoektocht naar ware liefde en wie weet ervaren we zelfs intiemere relaties met anderen dankzij hem!

 

De Minnaar past bij merken die bijvoorbeeld met hun product of dienst mensen dicht(er) bij elkaar brengt, bijvoorbeeld door ze te helpen met het vinden liefde of vriendschap. Minnaar merken kunnen ook de focus hebben op schoonheid, aantrekkelijkheid en bourgondisch genieten.

 
 

 
 
 

STRATEGIE

hoe hoger je niveau, hoe onweerstaanbaarder

 

 
 

Ben jij een minnaar?

 

 

Ben jij iemand die échte schoonheid en kwaliteit waardeert? Breng jij mensen dichter bij elkaar of laat je ze intens genieten met jouw product of dienst? Vriendschap, intimiteit en echte verbinding zijn belangrijk voor je… en je laat anderen zich geliefd en speciaal voelen, de allermooiste mens op aarde?

Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je een minnaar bent!



Wat eeN feeSt en aVontuuR!

Want er zijn al zoveel kleurloze merken. Bijvoorbeeld onder de coaches, met foto's met duinen en blauwgewolkte luchten.

Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt, dat jouw merk een onuitwisbare indruk achterlaat. Op een manier die echt bij jou past. Ontdek met de archetypes wat het karakter is van je merk, wat jouw unieke verhaal is, creëer hier passende content en beeldmateriaal bij en je trekt je droomklanten aan als een magneet... 

 

Met beeld dat klopt wordt je pas echt zichtbaar!

 

#BeeldDatKlopt... HOE DAN?

Wat een goed idee, #beelddatklopt... maar hoe ziet dit er dan uit?

Het archetype de minaar laat zich graag op eenzelfde manier in beeld brengen, ontdek hier of de minnaar ook klopt voor jou!

 

ONTDEKKEN

Ik heb hierboven in kaart gebracht welke beelden passen bij het archetype de minnaar. Niemand is puur en alleen 1 archetype, jij dus ook niet! Iedereen heeft zijn eigen unieke mix van archetypen welke echt kloppen. Het is daarom belangrijk dat je voor jezelf ontdekt wat klopt voor jou!

Ben je benieuwd hoe dat er voor jou uitziet? Bovenstaande stappen zijn een klein onderdeel van het beeldkompas, ga op ontdekking met mij en volg het hele beeldkompas!

youR adveNtuRe staRtS heRe...
 
 
Deze pagina is gevuld met een heleboel prachtige foto's waar ik de credits helaas niet voor kan nemen. Om goed te kunnen verbeelden welk beeld er bij dit archetype past heb ik ervoor gekozen gebruik te maken van stockfotografie. Yep, je hoort het goed, een fotograaf die gebruik maakt van stockfoto's. Ik ben ervan overtuigd dat je als ondernemer vooral moet laten zien wie je echt bent en waar je voor staat en dat de beelden moeten kloppen en bij elkaar moeten passen. Vooral dat laatste kan knap lastig zijn als je naar stockfoto's gaat zoeken. Zoals ik hierboven laat zien kan dat dus wel met stockfoto's (m.u.v. de foto's van jou). Maar dan is een goede dosis geduld wel nodig. Ik ben bijvoorbeeld 2 dagen per archetype aan het zoeken geweest. Uiteindelijk zal ik alle bovenstaande foto's vervangen met eigen werk.