ONTDEK HET ARCHETYPE
DE BUURJONGEN
De buurjongen is 1 van de 12 archetypen. Wil je echt kloppend beeldmateriaal voor je merk dan helpen de archetypen jou om te ontdekken wat jouw aantrekkingskracht is en hoe deze in beeld te vangen!
Ben jij een buurjongen?
Ben jij altijd opzoek naar iets dat mensen bindt, zie jij de lijntjes waarmee je mensen kan verbinden? En sta jij op magische wijze altijd op het juiste moment paraat? Dan zou het weleens kunnen zijn dat je een buurjongen bent!
Wat eeN feeSt en aVontuuR!
Want er zijn al zoveel kleurloze merken. Bijvoorbeeld onder de coaches, met foto's met duinen en blauwgewolkte luchten.
Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt, dat jouw merk een onuitwisbare indruk achterlaat. Op een manier die echt bij jou past. Ontdek met de archetypes wat het karakter is van je merk, wat jouw unieke verhaal is, creëer hier passende content en beeldmateriaal bij en je trekt je droomklanten aan als een magneet...
Met beeld dat klopt wordt je pas echt zichtbaar!
#BeeldDatKlopt... HOE DAN?
Het archetype de buurjongen laat zich graag op eenzelfde manier in beeld brengen, ontdek hier of de buurjongen ook klopt voor jou!
STAP 1 - SFEER
Creëer een sfeer waarbij je klant zich welkom voelt. Je straalt betrouwbaarheid uit, het voelt familiair, alsof je klant direct in een 'warm bad' belandt.


STAP 2 - KLEUR
In de huisstijl, op de website en in de fotografie tref je zachte, warme en toch licht vergrijsde kleuren aan.
STAP 3 - KLEDING
Een benaderbare en gelijkwaardige uitstraling. De directeur op sneakers. Goed is goed. Je bent weinig ontvankelijk voor trends, fast fashion of merkkleding. Je koopt kwalitatieve basics waar je lang mee kunt doen.

ONTDEKKEN
Ben je benieuwd hoe dat er voor jou uitziet? Bovenstaande stappen zijn een klein onderdeel van het beeldkompas, ga op ontdekking met mij en volg het hele beeldkompas!