ONTDEK HET ARCHETYPE
DE ONSCHULDIGE
De onschuldige is 1 van de 12 archetypen welke psychologisch zijn onderbouwd door Carl Jung. Wil je echt kloppend beeldmateriaal voor je merk dan helpen de archetypen jou om te ontdekken wat jouw aantrekkingskracht is en hoe deze in beeld te vangen!
Ben jij een onschuldige?
Ben jij iemand die de dingen kinderlijk eenvoudig weet te maken, handel je vaak vanuit een moraal? En ben je een optimist die gelooft dat het leven niet ingewikkeld of zwaar hoeft te zijn?
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je een onschuldige bent!
Wat eeN feeSt en aVontuuR!
Want er zijn al zoveel kleurloze merken. Bijvoorbeeld onder de coaches, met foto's met duinen en blauwgewolkte luchten.
Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt, dat jouw merk een onuitwisbare indruk achterlaat. Op een manier die echt bij jou past. Ontdek met de archetypes wat het karakter is van je merk, wat jouw unieke verhaal is, creëer hier passende content en beeldmateriaal bij en je trekt je droomklanten aan als een magneet...
Met beeld dat klopt wordt je pas echt zichtbaar!
#BeeldDatKlopt... HOE DAN?
Het archetype de onschuldige laat zich graag op eenzelfde manier in beeld brengen, ontdek hier of de onschuldige ook klopt voor jou!
STAP 1 - SFEER
Licht, zacht, geen gekke verrassingen, het is puur en onbevangen. Weinig schaduw en contrast en veel onscherpe delen in de foto een mooi bokeh en rust in het beeld.


STAP 2 - KLEUR
In de huisstijl, op de website en in de fotografie tref je zachte en lichte kleuren aan. De ultieme pastel tinten.
STAP 3 - KLEDING
Uiteraard die zachte pastel tinten, niet te gecompliceerd en met een hoog 'knuffel-gehalte'.

ONTDEKKEN
Ben je benieuwd hoe dat er voor jou uitziet? Bovenstaande stappen zijn een klein onderdeel van het beeldkompas, ga op ontdekking met mij en volg het hele beeldkompas!