Bedrijfsfotografie

Een van de grootste uitdagingen van de ondernemer is zorgen dat je opvalt. Je bent echt een kei in je vak, je bent een vak-expert. Je weet zelfs wat jou uniek maakt. Je hebt je potentiele klant aan tafel en jij voelt echt een klik met haar. En toch kiest zij voor de concurrent. Stel je voor dat je je profilering tip top op orde hebt. Je bent zichtbaar voor je ideale klanten. Je valt op! Jouw kop steekt mijlen ver boven het maaiveld uit. En iedere week krijg je verschillende aanvragen binnen. Je doelgroep denkt aan jou en jouw bedrijf!

Hoe zorg je ervoor dat je dit bereikt? Veel ondernemers hebben hun merk al aardig voor ogen. Ze weten wat hen uniek maakt. Ze hebben geïnvesteerd in een website, een mooie huisstijl en super tekst. Toch wil het nog niet lukken er één geheel van te maken en je ideale klanten aan te trekken.

Met professionele fotografie voor de ondernemer help ik je bedrijf helder en krachtig in beeld te brengen op een manier die perfect past je merk. Het resultaat is een serie foto’s welke je inzet op je website en alle ander communicatiekanalen. Samen met je huisstijl zet je nu een sfeer neer die je ideale doelgroep aantrekt. Je visuele communicatie is overal hetzelfde en laat zien dat je een professional bent, een vakexpert. Klanten huren je in omdat ze een klik met jou ervaren. Deze klik bereik je makkelijker als ze snel het gevoel hebben dat ze je al een beetje kennen. Je bedrijf is herkenbaar en zichtbaar en je onderscheidt je van de concurrenten.
 

 

Wil je als ondernemer je ideale klanten aantrekken en daarmee meer lol in je werk hebben en meer sales genereren? Wil je aan de wereld laten zien 'wie' jouw bedrijf is, zodat jij, je medewerkers en je klanten weten waarom ze bij jou goed zitten?

 

 

Want als jij datgene naar je toetrekt wat echt bij je past dan

  • doe je dat waar je echt goed in bent
  • doe je dat waar je echt blij van wordt
  • ontvang je de waardering die je verdient
  • trek je de klanten, opdrachten of werkgevers aan die perfect bij je passen!
 

 
Ook ik heb, the hard way, geleerd dat een vakexpert zijn niet voldoende is voor een gezond bedrijf. Je kan nog zo'n kei zijn in je vak. Als je niet onderscheidend bent en niet opvalt onthoudt niemand wat je nu eigenlijk doet. Zorg dat je verhaal helder is, kies een duidelijke doelgroep en maak een selectie in je diensten. Je zal zien dat je potentiële klanten meteen begrijpen waarom ze bij jou moeten zijn. En dus ook om de juiste redenen bij je aankloppen!
 

Mini fotoshoot in de studio

200,


vragenlijst en fotoshootplan


brainstorm


organisatie van de fotoshoot


visagie & styling
45 minuten in de studio


fotoshoot
45 minuten in de studio


fotoselectie
digitaal via een linkje


bewerkte foto's
3

Ondernemer in beeld

750,


vragenlijst en fotoshootplan


brainstorm
✔ tijdens de fotoshoot

organisatie van de fotoshoot
je regelt zelf de locatie

visagie & styling
optioneel (€ 250)


fotoshoot
2 uur op passende locatie


fotoselectie
live direct na afloop van de fotoshoot

bewerkte foto's
10

Ondernemer in de spotlight

1500,


vragenlijst en fotoshootplan


brainstorm
live in de studio

organisatie van de fotoshoot


visagie & styling
telefonisch vooraf en gedurende fotoshoot

fotoshoot
halve dag op passende locatie

fotoselectie
live direct na afloop van de fotoshoot

bewerkte foto's
20

Bedrijf in de spotlight

2500,


vragenlijst en fotoshootplan


brainstorm
live in de studio

organisatie van de fotoshoot


visagie & styling
telefonisch vooraf en gedurende fotoshoot

fotoshoot
hele dag op passende locatie

fotoselectie
live in de studio


bewerkte foto's
40


 

Nieuwsgierig geworden?

 

 
Heb je vragen over hoe ik de fotoshoot voor jou zou inrichten, over de visagie en styling of over het fotoshootplan? Bel mij!