ONTDEK HET ARCHETYPE
DE ONSCHULDIGE
De onschuldige is 1 van de 12 archetypen welke psychologisch zijn onderbouwd door Carl Jung. Wil je echt kloppend beeldmateriaal voor je merk dan helpen de archetypen jou om te ontdekken wat jouw aantrekkingskracht is en hoe deze in beeld te vangen!
Lees hier meer of de 12 archetypen
Ontdek hier of het archetype de Onschuldige ook in jou schuil gaat!
Ben jij een onschuldige?
Ben jij iemand die de dingen kinderlijk eenvoudig weet te maken, handel je vaak vanuit een moraal? En ben je een optimist die gelooft dat het leven niet ingewikkeld of zwaar hoeft te zijn?
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je een onschuldige bent!
Wat eeN feeSt en aVontuuR!
Want er zijn al zoveel kleurloze merken. Bijvoorbeeld onder de coaches, met foto's met duinen en blauwgewolkte luchten.
Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt, dat jouw merk een onuitwisbare indruk achterlaat. Op een manier die echt bij jou past. Ontdek met de archetypes wat het karakter is van je merk, wat jouw unieke verhaal is, creëer hier passende content en beeldmateriaal bij en je trekt je droomklanten aan als een magneet...
Met beeld dat klopt wordt je pas echt zichtbaar!
#BeeldDatKlopt... HOE DAN?
Het archetype de Onschuldige laat zich graag op eenzelfde manier in beeld brengen. Tijdens het Beeldkompas doorlopen we 3 etappes!
ANDERS
In etappe 1 gaan we opzoek naar jouw anders! Wat maakt jou uniek? Waarom doe je wat je doet en waarom houden je klanten van jou?
INHOUD
In etappe 2 zoomen we in op de inhoud. Wat heb jij te vertellen aan de wereld? En hoe kunnen we dit vertalen naar acties tijdens de fotoshoot?
LOOK & FEEL
In etappe 3 kijken we naar de sfeer en de kleuren. Hoe wil je dat je foto's overkomen? Welk gevoel moeten ze oproepen?
Ontdek de rest van het BEELDKOMPAS hier!
Bij de etappe look & feel kijken we onder andere naar sfeer, kleur en locatie.
Voor het archetype de Onschuldige ziet dat er ongeveer zo uit:
SFEER
Licht, zacht, geen gekke verrassingen, het is puur en onbevangen. Weinig schaduw en contrast en veel onscherpe delen in de foto een mooi bokeh en rust in het beeld.
KLEUR
In de huisstijl, op de website en in de fotografie tref je zachte en lichte kleuren aan. De ultieme pastel tinten.
LOCATIE
Een locatie zoals een speeltuin of een ballenbak. Maar ook een park met de bomen in bloesem of tijdens het ochtendgloren, in de mist of ijzige kou. De momenten op de dag waar je pastel tinten aantreft.
Een locatie waar het less is more principe duidelijk zichtbaar is kan ook. Veel leegte, rust, ruimte en zachte kleuren.
ONTDEKKEN
Ben je benieuwd hoe dat er voor jou uitziet? Bovenstaande stappen zijn een klein onderdeel van het beeldkompas, ga op ontdekking met mij en volg het hele beeldkompas!
youR adveNtuRe staRtS heRe...
Zie de 12 archetypen als jouw wijze raad, waarbij er altijd een paar dominanter en krachtiger aanwezig zijn. Dit zijn de archetypen die je kan omarmen, jouw unieke mix aan archetypen die jou uniek maken!
Het begint allemaal met ontdekken welke archetypen er bij jou aan het roer staan!
Of lees hier verder over de andere elf archetypen: