ONTDEK HET ARCHETYPE
DE MINNAAR
De minnaar is 1 van de 12 archetypen welke psychologisch zijn onderbouwd door Carl Jung. Wil je echt kloppend beeldmateriaal voor je merk dan helpen de archetypen jou om te ontdekken wat jouw aantrekkingskracht is en hoe deze in beeld te vangen!
Lees hier meer of de 12 archetypen
Ontdek hier of het archetype de Minnaar in jou schuil gaat!
Je vindt het Minnaar archetype bijvoorbeeld in de beauty-industrie, de genotsbranche of bij bedrijven die ontmoetingen en relaties faciliteren. Het zijn de merken die ons aandacht geven, ons met passie intens laten genieten en soms een tikkeltje ‘stout’ zijn.
We houden van het Minnaar archetype omdat hij ons door hem geliefd, speciaal en aantrekkelijk voelen. Betoverd en verbonden. Zijn ideale klant verlangt namelijk naar een diepe en persoonlijke connectie en houdt van kwaliteit, luxe en persoonlijke aandacht. De Minnaar trekt zijn klanten dus aan door zich te richten op het individu, door verbonden te zijn, met aandacht, aandacht en nog eens aandacht!
BELOFTE
volg je passie.
DIEPSTE WENS
lief hebben en geliefd zijn.
motto
DanCe BefORe the MuSic iS oveR. Live BeFOre Your liFe iS oVer.
Gave
passie, waardering, verleiding, genieten
Motivatie
met hart en ziel in iets of iemand opgaan, intimiteit
Tone of voice
affectief, warm, met veel bijvoeglijk naamwoorden
Angst
niet genoeg te zijn
Zwakte
Pleasegedrag en jaloezie
Je verdient het om je bijzonder te voelen!
WAAROM WIJ VAN DE MINNAAR HOUDEN
Als jij weet waarom we van je houden, kan je daarop inspelen, het gevoel versterken en daarmee makkelijker klanten aantrekken.
Wij houden van de Minnaar omdat hij ons geliefd en aantrekkelijk laat voelen, hij betoverd ons en maakt ons enthousiast. Door hem voelen we ons speciaal, en zeg nou eerlijk, wie wil dat nou niet? Door hem leren we échte schoonheid en kwaliteit te waarderen, hij helpt ons bij de zoektocht naar ware liefde en wie weet ervaren we zelfs intiemere relaties met anderen dankzij hem!
Het archetype de Minnaar past bij merken die bijvoorbeeld met hun product of dienst mensen dicht(er) bij elkaar brengt, bijvoorbeeld door ze te helpen met het vinden liefde of vriendschap. Minnaar merken kunnen ook de focus hebben op schoonheid, aantrekkelijkheid en bourgondisch genieten.
STRATEGIE
prikkelen van de zintuigen
Ben jij een minnaar?
Ben jij iemand die échte schoonheid en kwaliteit waardeert? Breng jij mensen dichter bij elkaar of laat je ze intens genieten met jouw product of dienst? Vriendschap, intimiteit en echte verbinding zijn belangrijk voor je… en je laat anderen zich geliefd en speciaal voelen, de allermooiste mens op aarde?
Dan zou het zomaar kunnen zijn dat je een minnaar bent!
Wat eeN feeSt en aVontuuR!
Want er zijn al zoveel kleurloze merken. Bijvoorbeeld onder de coaches, met foto's met duinen en blauwgewolkte luchten.
Hoe zorg jij ervoor dat je opvalt, dat jouw merk een onuitwisbare indruk achterlaat. Op een manier die echt bij jou past. Ontdek met de archetypes wat het karakter is van je merk, wat jouw unieke verhaal is, creëer hier passende content en beeldmateriaal bij en je trekt je droomklanten aan als een magneet...
Met beeld dat klopt wordt je pas echt zichtbaar!
#BeeldDatKlopt... HOE DAN?
Het archetype de Minaar laat zich graag op eenzelfde manier in beeld brengen. Tijdens het Beeldkompas doorlopen we 3 etappes!
ANDERS
In etappe 1 gaan we opzoek naar jouw anders! Wat maakt jou uniek? Waarom doe je wat je doet en waarom houden je klanten van jou?
INHOUD
In etappe 2 zoomen we in op de inhoud. Wat heb jij te vertellen aan de wereld? En hoe kunnen we dit vertalen naar acties tijdens de fotoshoot?
LOOK & FEEL
In etappe 3 kijken we naar de sfeer en de kleuren. Hoe wil je dat je foto's overkomen? Welk gevoel moeten ze oproepen?
Ontdek de rest van het BEELDKOMPAS hier!
Bij de etappe look & feel kijken we onder andere naar sfeer, kleur en locatie.
Voor het archetype de Minnaar ziet dat er ongeveer zo uit:
SFEER
Creëer een sfeer waarbij je klant zich geliefd voelt. Een warme zonsondergang, romantische sferen.
KLEUR
In de huisstijl, op de website en in de fotografie tref je diepe en warme kleuren aan. Rood, roze, paars. Vrij intense kleuren aan.
LOCATIE
Diezelfde diepe warme kleuren uit het kleurenpalet zien we ook graag terug in de locatie. Fluwelen stoffen en plekjes die de zintuigen prikkelen, daar waar je het kan voelen en proeven zullen we maar zeggen.
ONTDEKKEN
Ben je benieuwd hoe dat er voor jou uitziet? Bovenstaande stappen zijn een klein onderdeel van het beeldkompas, ga op ontdekking met mij en volg het hele beeldkompas!
youR adveNtuRe staRtS heRe...
Zie de 12 archetypen als jouw wijze raad, waarbij er altijd een paar dominanter en krachtiger aanwezig zijn. Dit zijn de archetypen die je kan omarmen, jouw unieke mix aan archetypen die jou uniek maken!
Het begint allemaal met ontdekken welke archetypen er bij jou aan het roer staan!
Of lees hier verder over de andere elf archetypen: